ΚΑΛΑΜΑΤΑ

1-2-3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024

ΜΕΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ

Διοργάνωση συνεδρίου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΩΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΚΑΛΑΜΑΤΑ

1-2-3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024

ΜΕΓΑΡΟ ΧΟΡΟΥ

Διοργάνωση συνεδρίου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΩΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Susan Ebbels

Λογοθεραπεύτρια, Διευθύντρια του Ινστιτούτου Έρευνας και Εκπαίδευσης Moor House School & College, Surrey, Αγγλία

Η Δρ Susan Ebbels είναι Λογοθεραπεύτρια και Διευθύντρια του Ινστιτούτου Έρευνας και Εκπαίδευσης στο Moor House School & College στo Surrey της Αγγλίας, ένα εξειδικευμένο σχολείο για παιδιά με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή (DLD) ηλικίας 7-19 ετών. Είναι μέλος των Συντακτικών Επιτροπών των Επιστημονικών Εκδόσεων International Journal of Language and Communication Disorders και Child Language Teaching and Therapy.

Έχει θέση Επίτιμης Λέκτορα στο UCL και είναι επίσης ειδική σύμβουλος και συνεργάτης του Royal College of Speech and Language Therapists. Είναι παθιασμένη με την ανάγκη για τεκμηριωμένη πρακτική και έχει πραγματοποιήσει και συντονίσει πολλές μελέτες παρέμβασης σε μια σειρά από τομείς, αλλά με ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση της κατανόησης και της παραγωγής της γραμματικής σε παιδιά με γλωσσικές διαταραχές, χρησιμοποιώντας το σύστημα SHAPE CODINGTM. Πραγματοποιεί τακτικά εκπαιδεύσεις τόσο για το σύστημα SHAPE CODINGTM όσο και για την τρέχουσα τεκμηριωμένη πρακτική για παιδιά σχολικής ηλικίας με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή (DLD).

Τίτλος Εισήγησης: Μεγιστοποιώντας την Αποτελεσματικότητα και την Αποδοτικότητα της Εξατομικευμένης Παρέμβασης για το Λεξιλόγιο και τη Γραμματική


In English

Susan Ebbels

Speech & Language Therapist and Director of Moor House Research and Training Institute Surrey, UK

Dr Susan Ebbels is a Speech & Language Therapist and Director of Moor House Research and Training Institute at Moor House School & College, Surrey, UK, a specialist school for children with Developmental Language Disorder (DLD) aged 7-19. She is on the editorial boards of International Journal of Language and Communication Disorders and Child Language Teaching and Therapy. She has an honorary lectureship at UCL and is also a specialist advisor for and fellow of the Royal College of Speech and Language Therapists. She is passionate about the need for evidence-based practice and has carried out and coordinated many intervention studies on a range of areas, but with a particular focus on improving the comprehension and production of grammar in children with language disorders using her SHAPE CODINGTM system. She delivers regular courses both on the SHAPE CODINGTM system and on the current evidence base for school-aged children with Developmental Language Disorder (DLD).

Title: Maximising the Effectiveness and Efficiency of Individualised Intervention for Vocabulary and Grammar

Υπό την Αιγίδα

Ακολουθήστε μας στα social media
  

Προηγούμενα συνέδρια

1o Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας

2o Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας

3o Επιστημονικό Συνέδριο Λογοθεραπείας